| |
- cele poznania historii Gliwic i ich dnia dzisiejszego
- poznanie historii swojej rodziny
- rozdanie ankiety
- omówienie sposobu wypełniania ankiety
- skąd bierzemy wiedze o przeszłości
|
|
| P |
- pojęcia: dzielnica, parafia, historia miasta, osiedle,
rodziny, ankieta, źródło historyczne
- rozumienie celowości poznania najbliższej okolicy
- rozumienie celowości poznania dziejów rodziny
- rozumienie procesu tworzenia historii w oparciu o źródła
historyczne
|
| K |
- umiejętność podziału źródeł na pisane i niepisane
- umiejętność wypełniania ankiety przy pomocy rodziny
|
| W |
- rozwijanie zainteresowań otoczeniem i rodziną
|
|
| M |
- rozmowa nauczająca mająca na celu wytłumaczenie pytania
postawionego w temacie
|
| S |
- przykłady źródeł (fotografie, czasopisma, dokumenty
itp.)
- ankieta socjologiczna
|
|
| |
| Praca domowa: Wypełnienie ankiety |
|