Trudny problem oceniania

Powrót        
 
OCENA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Bożena Ryba
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 10 w Tarnobrzegu

PROBLEM OCENIANIA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Elżbieta Tkaczyk
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 25 w Warszawie

ZNACZENIE OCENY OPISOWEJ W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Iwona Anna Kopaniarz
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 50 we Wrocławiu

JAK OCENIAM SWOICH UCZNIÓW "NA BIEŻĄCO"
Joanna Biała
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 24 S.T.O. w Warszawie

NAUCZANIE ZINTEGROWANEW SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W IŁAWIE
Danuta Wacławska, Mariola Garbino, Bożena Tyszkiewicz,
Katarzyna Romanowska, Iwona Piankowska

nauczycielki nauczania zintegrowanego
SP nr 4 w Iławie

OCENA OPISOWA - TAK CZY NIE?
Iwona Maćkowiak
nauczycielka nauczania zintegrowanego
ZSO w Rumi, woj. pomorskie
 
NIEWĄTPLIWIE TRUDNE OCENIANIE
Bożena Tyszkiewicz
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 4 w Iławie

W POSZUKIWANIU NOWOCZESNYCH METOD PRACY I OCENIANIA W KLASACH I-III
Monika Krajewska
nauczycielka prowadząca-wychowawczyni klasy integracyjnej
SP nr 214 w Warszawie

OCENIANIE OPISOWE
Maria Draszyńska
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP w Miłobądzu, woj. pomorskie

OCENA OPISOWA I JA
Danuta Świątek
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP w Długołęce, woj. dolnośląskie

OCENA OPISOWA Z KOMPUTERA?
Joanna Altman
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 2 w Morągu

SPRAWDZANIE OSIĄGNIĘĆ UCZNIÓW KLAS I-III
Ewa Nowak
nauczycielka nauczania zintegrowanego
SP nr 306 w Warszawie